smort1 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fading hope? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Flott soft fokus...selv om Molde IKKE er laget..hehe ;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Flott soft fokus...selv om Molde IKKE er laget..hehe ;) He, he, takker, Jan Erik! PS! Fylket vårt har jo både topp og bunn! Får glede oss med våre gode naboer i sør...(så lenge det varer).... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Yeh Svein soft Molde då ? Mitt lag Helsingborg har 1-1-0 og 4 poeng og en ok start synes jeg og kamp ikveld hjemme på Olympia mot Mjællby og nye poeng? Ja må beste laget vinne Nå e d vår med mere vann æn snø og Leif sykler igjen og spaken er parkert i kelleren Ha en fin dag i sør med hilsen syklende Leif Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Fin og soft stemning i bilde med softe forventninger. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Yeh Svein soft Molde då ? Mitt lag Helsingborg har 1-1-0 og 4 poeng og en ok start synes jeg og kamp ikveld hjemme på Olympia mot Mjællby og nye poeng? Ja må beste laget vinne Nå e d vår med mere vann æn snø og Leif sykler igjen og spaken er parkert i kelleren Ha en fin dag i sør med hilsen syklende Leif Jo, takk Leif! Går bedre med Helsingborg da! Blir vel full pott i kveld... Vårfornemmelser her også i dag, med ca. +14°C, med skiftende skydekke.. Godt å kunne sykle igjen, ja! Hei då! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Fin og soft stemning i bilde med softe forventninger. Takker, Tor r! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg