Skismøring Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) En dokumentarserie hvor Vice og HBO sammarbeider. Du kjenner kanskje Vice fra Youtube? De produserer meget bra dokumentarer. Episode to kom i dag. Er blant annet om noen som flykter fra Nord Korea. Endret 13. april 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Du kjenner kanskje Vice fra Youtube? De produserer meget bra dokumentarer. VICE er megajalla hipster-TV for det meste. De er selvsagt mer interessert i å lage en SUPER AMAZING STORY, OH MY GOD THIS IS SHOCKING AND FASCINATING enn å vise det som faktisk skjer. Derfor synes jeg at enkelte av dokumentarene deres er svake (uten at jeg har sett den med HBO da). 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Litt alternativt reiseprogram så langt, men jeg kommer til å forsette med denne i en stund ser det ut som. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Så begge episodene som har gått til nå og dette var ganske dårlige greier. Skuffende til å være noe HBO har fingrene med i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå