piecreator Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hello, 3 stykker som sitter sammen og ønsker og prøve et lan spill vi ikke har prøvd.... Spill vi spiller er LOL og CSS Men ønsker et lan spill, gjerne et bygge spill.. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Age of Empires 2 har akkurat fått en HD makeover. Det kan kanskje være aktuelt. 150kr på Steam. Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Open TTD/Age of empiers 2 Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Open TTD blir jo første mann til og få bygd mest mulig? går jo ikke ann og lage en "by" sammen ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Om det ikke er snakk om bygging så har du Serious Sam serien. 3ern er ute nå. Ganske morsomt i coop mode. Endret 13. april 2013 av Hille Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 l4d2 survival er artig på lan To tårn map! Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Bygge spill over lan... Garry's mod? Jeg har faktisk ikke prøvd den noe særlig, men ellers vet jeg ikke om mer bygge spill ... minecraft har vel ikke LAN? Andre med LAN: Crysis Wars Far Cry 1 og 2 (vet ikke med 3) Quake Wars Enemy Territory Prey(tror jeg?) Universe at War (RTS) Supreme Commander (RTS) Blur (racing, med våpen) Og Trackmania seriene, nye shootmania har forhåpentligvis LAN men har ikke prøvd dem så vet ikke. Holdt på å kjøpe "ravaged" på Steam tilbud før i dag men lot være, kunne fått 4-pack for 10 euros. Nå koster én det. Men kanskje noe å vurdere? (Må visste kjøre egen server for LAN, evt selvsagt online/nettet). Slenger ut et par til med det samme jeg er i gang: Scorched 3D Soldat og / eller OpenLieroX Ellers er det noen (litt eldre) forslag her. Og her: LAN Party Mania Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) www.warsow.net Endret 13. april 2013 av fenele Lenke til kommentar
Larsifk Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 http://www.heroesandgenerals.com/4/en/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå