dorcas Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fikk en oppgave i markedsføring og ledelse om å løse en case angående en bedrift som skal introdusere et nytt produkt 2smoothie energy" og oppgaven går da ut på å vurdere og anbefale hvordan "smoothie energy " bør benytte konkurranse middelet pris og beskrive ulike måter "smoothie energy" kan bygge opp sin salg og markedsføring på. jeg ønsker hjelp med hvordan jeg skal løse denne casen, hva man må ha med seg og vurdere, hvordan vurderer du, hva skal man ha som innledning, hovedteksten og konklusjonen. hvordan kan jeg flette inn alle kompetanse målene inn i denne casen. Ville ha vært takknemlig om noen kunne sende meg et eksempel på en case som har blitt løst slik at jeg kan få ideer om hvordan man gjør det takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå