laffatus Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvilke tlf burde jeg kjøpe står litt på samsung galaxy s 3 eller samsung galaxy s4 . Hva ville dere ha kjøpt? Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Av de to, ville jeg ha gått for S4, men jeg foretrekker Nexus 4 ;-) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ville gått for S4 om du måtte velge mellom de to, men hadde selv valgt HTC One (One X om du ikke orker å vente). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Av de 2, så ville jeg som nevnt over, ha valgt S4. Hvorfor velge en dårligere modell når du kan kjøpe den nyeste modellen? Men personlig så ville jeg ha valgt Oppo Find 5, aller mest pga det er ikke en telefon 'alle' løper rundt med. + Den er blandt topklassen. Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 ja går får svart Samsung Galaxy s4 . Lenke til kommentar
qtek Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Nexus 4 uten tvil, Samsung kjennes som ei dårlig sammensatt plastleke i forhold til Nexusen,også er det ren Android på den som er et stort pluss imo. Endret 14. april 2013 av qtek Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 sliter med signaler og folk klager på lyden da de snakker med meg de sier det lager en lyd . Fikk beskjed av telenor det var at jeg bor i blokk og at den sperrer singnalene på den. Så jeg fikk lånt meg samsung galaxy s 3 av min kjære og nå klager ingen . Vill ha en tlf som fungerer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nexus 4 uten tvil, Samsung kjennes som ei dårlig sammensatt plastleke i forhold til Nexusen,også er det ren Android på den som er et stort pluss imo. Samsung har bedre talekvalitet. Veldig dårlig isolasjon mellom delene i nexusen så forstyrrelser kan høres under samtaler samt hvit blir noe Gulaktig når man ser telefonen fra venstre vinkel. Min gikk i retur Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nexus 4 uten tvil, Samsung kjennes som ei dårlig sammensatt plastleke i forhold til Nexusen,også er det ren Android på den som er et stort pluss imo. Derfor jeg skal kjøpe HTC One nå (Har HTC Sensation). HTC One føles i følge alle som en solid liten jævel av en telefon, med Android, HTC Sens (som jeg elsker) og ja, fin skjerm og alt det der. Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Har hatt htc men er ikke helt fornøyd med den liker samsung bedere . Sitter med samsung galaxy s 3 nå men den er litt liten føler jeg . Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nexus 4 uten tvil, Samsung kjennes som ei dårlig sammensatt plastleke i forhold til Nexusen,også er det ren Android på den som er et stort pluss imo. Rett meg om jeg tar feil, men Nexus 4 har vel dårlig skjermoppløsning i forhold til konkurrentene, og har ikke støtte for SD kort, men kunn innebygd internminne som går fra 8GB til 16GB, noe som er i det minste laget Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Har hatt htc men er ikke helt fornøyd med den liker samsung bedere . Sitter med samsung galaxy s 3 nå men den er litt liten føler jeg . Litt liten? Gå for Note II da Endret 14. april 2013 av SLi 1 Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Har prøvd note 2 min kjære en konge tlf. Jeg arvet hans gamle samsung galaxy s3. Har den under vudering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå