Cooky Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Jeg bor ca. 30 min (med buss) unna sentrum, og jeg har i det siste ofte begynt å småtrene rundt "parken", eller løperuten i sentrum. Jeg gjør dette ofte opp til 6 timer med bare små pauser, før jeg drar hjem (starter gjerne rundt 12, og drar hjem igjen rundt 17-18- tiden). Jeg planlegger å gjøre dette imorgen også, så jeg har noe å gjøre på, og ikke bare blir sittende inne på sofaen foran tv'en. Problemet er at problemet med å kanskje måtte gå på toalettet oppstår, og jeg lurer derfor på følgende: - Hvilke offentlige bygg, som vanligvis har gratis toalett for "besøkende", er vanligvis åpne på Søndager? Og hvor lenge er de vanligvis åpne? Jeg bor i en kommune med ca. 15.000 innbyggere, dersom dette kan ha noe å si. Endret 13. april 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Politistasjon er vell alltids åpen Men det står vell på hjemmesiden til komunen angående åpningstider på biblotek,rådhus osv. Sykehjem/gamlehjem er jo også åpene hele tiden Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 biblotek,rådhus osv. Biblotek og rådhus har vi ikke. Om ikke disse befinner seg på tinghuset da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hvorfor være så fisefin? Ta naturen i bruk. Endret 13. april 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvorfor være så fisefin? Ta naturen i bruk. i sentrum kan det bli dyrt 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ja, men han må jo ikke gjøre fra seg i sentrum. I en kommune med 15 000 innbyggere bør det være mulig å komme seg ut av tettbebyggelsen og inn i naturen i løpet av 6 timer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Bensinstasjoner 2 Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Hvorfor være så fisefin? Ta naturen i bruk. eh.. er du gått helt fra vettet? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvis du går på do før du går ut, burde du overleve 6 timer. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 eh.. er du gått helt fra vettet? Ja, det ser nesten slik ut. Du må jo på død og liv ikke bruke en busk eller et tre mens du likevel er ute. Uffameg, hva var det jeg tenkte på?! Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Du må jo på død og liv ikke bruke en busk eller et tre mens du likevel er ute. Du har helt korrekt. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ta en tur i naturen heller, gå opp nærmeste fjell eller ta en løpetur i skogen. Det er mye bedre trening. Du er jo dømt til å miste motivasjonen hvis du skal gå å stampe i byen i 6!!! timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå