Errae Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har en t610, med ledning å bluetooth til PC'en. Men hvordan overfører jeg bildene jeg tar til pcen ? Det går no ikke ann ! ;D hehe Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 RCA11-kabelen kan ikke sende data fra mob til PC, men me bT må du vel innstallere PC Suite'n Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 får fremdeles ikke overført mobil -> pc via bt Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Bruk søkefunksjonen i forumet her da! Er jo et teamet som det finnes tonnevis med tråder på! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 joda, men ikke svart på - har sjekka !!! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Du kan sende bildene via E-post.. Det gjør jeg og det funker bra.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 joda, men tungvint å koste peng. Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har du bluetooth på pcen? i så fall er det bare å koble seg på mobiltelefonen, gå inn i mappen bilder på telefonen og kopiere bildene derfra, programvaren som fulgte med bluetoothen til pcen burde holde til disse operasjonene, d gjør d iallefall hos meg ;-) Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kjøp deg en IR kabel. Koble den til PC'en og overfør i vei. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Har du bluetooth på pcen? i så fall er det bare å koble seg på mobiltelefonen, gå inn i mappen bilder på telefonen og kopiere bildene derfra, programvaren som fulgte med bluetoothen til pcen burde holde til disse operasjonene, d gjør d iallefall hos meg ;-) cant find device Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bestilt DLink Blåtann/usb-dings fra mpx.no .. billig og bra. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Errae wrote:can't find device Har du "parret" enhetene a? Gå inn og velg add device i BT menyen på mobilen, og velg et passord på begge osv...[/b] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå