Gå til innhold

Rembrandts lyssetting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte veldig godt lyssettingen på det første (mørke) best, der virker det som at hun stiger ut av mørket.

Jeg er enig med TerjeSolheim om at hun bør ha litt mer plass til høyre, men uten å midtstille henne. Et sted midt imellom det du viser på disse bildene bør kanskje fungere bra? Og, siden det er barokken, brukte de ikke mer vibrante(?) farger der? Det er lenge siden jeg har hatt noe historie, men av det jeg kan huske så likte de ting som stakk seg ut, så du kan jo prøve å kjøre opp hudtonene og leppene litt og se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt lyssettingen på det første (mørke) best, der virker det som at hun stiger ut av mørket. Jeg er enig med TerjeSolheim om at hun bør ha litt mer plass til høyre, men uten å midtstille henne. Et sted midt imellom det du viser på disse bildene bør kanskje fungere bra? Og, siden det er barokken, brukte de ikke mer vibrante(?) farger der? Det er lenge siden jeg har hatt noe historie, men av det jeg kan huske så likte de ting som stakk seg ut, så du kan jo prøve å kjøre opp hudtonene og leppene litt og se hvordan det blir.

Takk! skal teste det ut :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...