merterje Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg kommer ikke inn på en nettside jeg ofte benytter, og får beskjed om at mulig Infokapsler er avslått. Jeg har Firefox og trykker Verktøy - Instillinger og Personvern, men her er det bare Fjerning av Infokapsler som kommer opp, og jeg skal jo Tillate Infokapsler/Slå på. Hvordan skal jeg gå frem? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ser det ikke slik ut hos deg: Det er i alle fall der du endrer slik i følge Hjelp siden til Firefox. Lenke til kommentar
Grewd Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hvis det gjelder VGD.no så har innloggingen vært nede siden 18:33, dette har jeg funnet ut ettersom det ikke finnes innlegg på VGD som er nyere enn dette. Kan hende det bare er VGD det gjelder, men hvis det er en annen side det gjelder som benytter SPiD så kan hele systemet være nede. Dette er nok ikke et problem hos deg, men hvis du ikke får sett siden selv om du ikke prøver å logge deg inn så kan du slette informasjonskapsler, så du får sett den inntil problemene er fikset. Men vær klar over at du vil bli logget ut av alle nettsider du er logget inn på hvis du sletter informasjonskapsler, derfor burde du huske alle passordene du bruker. EDIT: Hvis problemet var som beskrevet av meg så ser det ut til at det har løst seg. Endret 13. april 2013 av Grewd Lenke til kommentar
merterje Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Ser det ikke slik ut hos deg: Det er i alle fall der du endrer slik i følge Hjelp siden til Firefox. Mange takk, jeg har glemt å krysse for "egne innstillinger" og når jeg gjorde det kom det opp samme side hos meg, da var det bare å Tillate nettsiden, og så ordnet det seg. BRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå