skulegutan Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hallo, er kunde hos netcom med et abonnoment uten telefon. Hva vil skje med mitt nåværende abonnoment hvis jeg kjøper telefon hos netcom med abonnoment? Lenke til kommentar
klypen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Det er som oftest bindingstid på abonnement kjøpt sammen med telefonen på 1 år. Kommer litt an på typen abonnement. Ellers er det litt lite info du oppgir og det gjør det vanskelig å gi et godt svar Har du bindingstid på dit nåværende abonnement? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Så lenge du ikke har binding så kan du jo bare velge å videreføre det nummeret du har i dag til det nye. Så sier du bare opp det gamle abonnementet. Jeg gjør dette hvert år siden jeg alltid bytter telefon i november. Da går bindingen min ut, så kjøper jeg bare en ny telefon med ny binding (fra Tele2) og da bare endres abonnementet til det nye. Ikke noe stress i det hele tatt. Men har du binding på det gamle, så må du betale penger for å løse det ut om du ønsker å beholde nummeret. Men det høres jo ikke ut som om du har noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå