Gå til innhold

DC og 1.45 patch fu*ked up

Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever det samme som meg.

Etter og ha innstalert Battlefield 1.45 patchen begynte tanksene og hoppe opp og ned helt til de gikk i lufta i Desert Combat!

I tillegg til dette er beltene og hjule, samt turreten på tanksen forsvunnet.

Jeg har testet DC 0.39 og 0.4 med samme resultat.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart, DC 0.40J fungerer helt glimrende for meg, testet på DC Lost Village og DC Al Khafji Docks uten noen form for kræsj. Installerte 0.40J fra scratch, fjernet heller forrige versjon (0.39K) framfor å oppgradere den. Begge offisielle expansjonspakkene er installert (Secret Weapons of WWII oppdaterer automatisk til 1.45).

Har du prøvd en reinstallasjon av DC (husk å slette DesertCombat-mappa i "Mods" før en ny installasjon)? Jeg går ut ifra at "renderer.allowAllRefreshRates" i Modsbf1942SettingsVideoDefault.con er satt til 1. Hvis alt feiler, ta en reinstallasjon av hele pakka, inkludert BF1942+addons. Dette pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar

Rart, DC 0.40J fungerer helt glimrende for meg, testet på DC Lost Village og DC Al Khafji Docks uten noen form for kræsj. Installerte 0.40J fra scratch, fjernet heller forrige versjon (0.39K) framfor å oppgradere den. Begge offisielle expansjonspakkene er installert (Secret Weapons of WWII oppdaterer automatisk til 1.45).

Har du prøvd en reinstallasjon av DC (husk å slette DesertCombat-mappa i "Mods" før en ny installasjon)? Jeg går ut ifra at "renderer.allowAllRefreshRates" i Modsbf1942SettingsVideoDefault.con er satt til 1. Hvis alt feiler, ta en reinstallasjon av hele pakka, inkludert BF1942+addons. Dette pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar

Jeg fikk fiksa det problemet nå, etter ett utall med forskjellige nye innstallasjoner.

Men nå klikker hele spillet ut til Windows mens jeg loader, eller rett etter jeg har begynt ett spill.

Forferdelig frustrerende greier!!

Lenke til kommentar
Virker 100% hos meg også.. fant til og med patcher så jeg kan spille Road To Rome of Secret Weapons med DC også.. kult å få litt flere brett og boltre seg på.

Kunne du kommet med en link til disse? Prøvde den greia som lå på Desertcombat.com, men den funket bare mot Road to Rome og fikk DC til å kræsje hver gang jeg prøvde å laste inn et RtR-map...

Lenke til kommentar

Takker for link :-) Skal bli digg å spille på Telemark med moderne våpen & kjøretøy...

Snart kommer jo 1.5-patchen til BF1942, og av nye ting vil det bl.a bli lagt ved ett nytt kart - nemlig Filippinene (USA vs. Japan).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...