Gå til innhold

beste mobiloperatøren?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har noen spørsmål

 

Jeg har for øyeblikket ''one call'', der jeg er fornøyd med dem, men..

Det plager meg at de ikke har nettbank tjenesten(kodebrikke på mobil) + 4g.

I tilegg skulle jeg gjerne kjøpt en telefon over 12 måneder f,eks og betalt i tillegg til abonomentet mitt, noe som tydeligvis lønner seg har jeg funnet ut, etter at jeg de siste årene har kjøpt telefonen uten abo de siste gangene.

 

Spørsmålet mitt er følgende

Fins det noen veldig gode operatører om dagen som kanskje er på høyde med one call, men som også har de ekestra tjenestene jeg ser etter i tilegg til å kanskje kjøpe en mobil via abonomentet mitt.

 

Slik jeg ser det så er one call veldig treige med å komme med disse tjenestene som enkelte tilbyr, så virker nesten ikke vits å vente mer på det.

 

Hva slags erfaring har dere med deres operatør?

Positivt/negativt?

 

Rop gjerne ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er kjempegodt fornøyd med Talkmore. De gangene jeg har hatt bruk for å ringe kundeservice har jeg fått svar innen få sekunder. De kjører også ofte kampanjer med diverse tilbud. Akkurat nå får man ubegrenset bruk for kr 349 pr mnd. Reiser du med Norwegian til utlandet får du halv pris på dine mobilkostnader i utlandet. Det koster heller ikke noe ekstra å sende sms'er til utenlandske nummer. I tillegg kan du verve/bli vervet, både verver og den som blir vervet får 2 måneder gratis. (du kan sende meg en PM hvis du vil bli kunde hos Talkmore så får du også 2 måneder gratis)

 

Du har også selvfølgelig Bank-id

Endret av Krokan
Lenke til kommentar

Jeg er kjempegodt fornøyd med Talkmore. De gangene jeg har hatt bruk for å ringe kundeservice har jeg fått svar innen få sekunder. De kjører også ofte kampanjer med diverse tilbud. Akkurat nå får man ubegrenset bruk for kr 349 pr mnd. Reiser du med Norwegian til utlandet får du halv pris på dine mobilkostnader i utlandet. Det koster heller ikke noe ekstra å sende sms'er til utenlandske nummer. I tillegg kan du verve/bli vervet, både verver og den som blir vervet får 2 måneder gratis. (du kan sende meg en PM hvis du vil bli kunde hos Talkmore så får du også 2 måneder gratis)

 

Du har også selvfølgelig Bank-id

 

Hei,takk for svar.

Høres ikke dumt ut det her.

 

Hvis jeg velger dem,så skal jeg selvfølgelig si fra:)

 

Men går det an å kjøpe telefon via dem?

Jeg finner det faktisk ikke på siden?:S

 

Ingen 4g dekning?

Lenke til kommentar

Djuice vil jeg da annbefale. Telenor dekning, 4G, BankID, og veldig konkurransedyktige priser på abbonnement og mobil. De er også raske på nye tjenester som kommer med tiden. Med "fakturafratrekks-binding" er de faktisk rimeligst på markede når det kommer til "alt i ett" pakker!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare så det er sagt så er operatørene som er til nå anbefalt i denne tråden fult og holdent eid av Telenor.

 

Talkmore er kanskje litt gunstigere, dog uten telefonkjøp og Djuice er beregnet for den ikke-så-kresne ungdommen, men med telefonkjøp. Av de 2 ift dine behov ville jeg anbefalt Djuice (Bankid, telefon osv).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis bankid ikke er så viktig så vil jeg anbefale chess :)

Dette legger TS vekt på:

 

Det plager meg at de ikke har nettbank tjenesten(kodebrikke på mobil) - har ikke chess

4g - har ikke chess

I tilegg skulle jeg gjerne kjøpt en telefon over 12 måneder f,eks og betalt i tillegg til abonomentet - har chess, men dårlig totalpris.

Lenke til kommentar

Dette legger TS vekt på:

 

Det plager meg at de ikke har nettbank tjenesten(kodebrikke på mobil) - har ikke chess

4g - har ikke chess

I tilegg skulle jeg gjerne kjøpt en telefon over 12 måneder f,eks og betalt i tillegg til abonomentet - har chess, men dårlig totalpris.

4g kommer i løpet av sommeren sist jeg snakket med de på kundeservice. Når det gjelder telefonkjøp så har de gode priser som matcher andre operatører som Telenor, Djuice og Netcom.

Oncall har derimot dårlig pris på mobiler.

Lenke til kommentar

4g kommer i løpet av sommeren sist jeg snakket med de på kundeservice. Når det gjelder telefonkjøp så har de gode priser som matcher andre operatører som Telenor, Djuice og Netcom.

Oncall har derimot dårlig pris på mobiler.

Pris på iPhone 5 16GB (selve telefonen) hos Chess: 5387,-

Pris på iPhone 5 16GB (selve telefonen) hos Djuice: 4590,-

 

 

Ganske tydelig forskjell spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

SMS'ene som sendes for å logge inn med BankID på mobil koster deg ingenting, med mindre banken din sier at det skal det. På faktura fra min mobiloperatør får jeg spesifisert BankID-innloggingene, men uansett om det står 10 eller 100 er alltid prisen 0,-.

 

Dessuten, om Skandiabanken tar gebyr for innlogging, så har så og si alle abonnement i dag ubegrenset med SMS. Om du fortsatt har et abonnement fra 2007 uten inkluderte SMS er det din feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SMS'ene som sendes for å logge inn med BankID på mobil koster deg ingenting, med mindre banken din sier at det skal det. På faktura fra min mobiloperatør får jeg spesifisert BankID-innloggingene, men uansett om det står 10 eller 100 er alltid prisen 0,-.

 

Samme gjelder her. Kan ikke se at jeg betaler for de. Og jeg har ett abonnement hvor jeg ikke har ubegrenset med SMS.

Lenke til kommentar

Har sammenliknet diverse mobiler, hvis man skal kjøpe de med binding, så er Djuice veldig gunstige.

De er i tillegg raskt ute med nye teknologier, de har 4G, BankID for mobil og HD-Voice.

Ikke opplevd å bli belastet noe for bruk av BankID overhodet heller.

Kan anbefale Djuice på det varmeste! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...