AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 hva er noen gode løgn eler undskyldninger til å si at man ike kan finnnne på noe når venner spørr om å fine på noe Anonym poster: f241ae0affd84cbd8b644816e8d417be Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Må øve på norsk grammatikk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Som Nathalie sier, så bør du unngå skrivefeil hvis du skal gi beskjeden skriftlig. Bare den ene setningen skriker angst og nervøsitet lang vei. Den gjør deg altså ikke troverdig. Skal jeg gi et skikkelig råd, så sier du sannheten. "Jeg orker ikke å gjøre noe i dag," "Jeg er opptatt," "Jeg har ikke lyst," eller liknende. Som regel skinner det gjennom når du prøver å lyve og det slår gjerne tilbake. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Si at du har andre planer. Så enkelt, om det så bare er å ligge på sofaen og slappe av! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 "Jeg har ikke lyst idag.". Bare pass på å ikke bruk den for mye. Har fått kommentarer om at jeg isolerer meg litt for mye, så jeg har begynt å bruke at jeg jobber eller er i dårlig form. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hvorfor er det nödvendig å lyve om det? Har du ikke lyst til å finne på noe, så sier du at du ikke har lyst. Fatter ikke greia med at man alltid må overkomplisere hver minste lille ting. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Enig med de over. Hvis du ikke orker, si at du ikke orker. Hvis du ikke gidder, si at du ikke gidder. Det gjør jeg. Ingen sure miner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå