t_esse Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Trenger hjelp! Jeg ikke lastet ned noe fra nettet! Dvs, ingen filer eller programvare oppdatering. Jeg får ikke lastet ned word dokumenter på mail en gang. Det kommer opp som "mislykket-virus funnet". Når jeg trykker innpå mer, så får kommer jeg inn på ei side som skriver om windows vedleggsbehandling. Prøvd å løse problemet ut derifra men får det ikke til. Jeg har prøvd ut virusprogrammet mitt, prøvd å legge inn godkjente soner på internett og endret på sonene. Jeg bruker chrome som nettleser, og har prøvd internett explorer og det fungere ikke der heller. Jeg har prøvd å gjenopprette pcn til en annen dato, men får ikke gå så lang tilbake til da jeg vet dette fungerte.. Her om dagen tok jeg med meg pc på skolen og IT avdeling fikk se på de, men han hadde aldri sett noe lignende og kunne ikke hjelpe.. Noen som har lure tips eller vet hvordan jeg kan få ordnet dette! Skikkelig irriterende å ikke får tilgang til noe på mail i bachelor tida.. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hai, 1. Gjennomfør: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Post log av Scan med Malwarebytes og combofix. 2. Post meg en OTL.log (txt.) http://www.bleepingcomputer.com/download/otl/ Lenke til kommentar
t_esse Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Takk for forslag:) Problemet er at jeg får ikke lastet ned program heller. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hai, Løsningsalternativ 1: Start PC i sikkermodus med nettverk: http://windows.micro...er-in-safe-mode Last ned programmene og kjør scan. 2. Ellers må du laste ned disse programmene på en USB Stick med en annen PC og så tilkoble USB sticken og installere programmene på den første PCen. Endret 13. april 2013 av TheGenius Lenke til kommentar
Faller Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Har dy nylig prøvd å avinstallere noe antivirus-program? Jeg vet at blant annet AVG har en lei tendens til å blokkere nedlastede filer. Hvis du har avinstallert et antivirus-program, så er det noen tilfeller som krever at man laster ned en removal-tool fra samme produsent. Bare si i fra hvis det er noe mer du lurer på. Mvh Faller Lenke til kommentar
t_esse Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Har dy nylig prøvd å avinstallere noe antivirus-program? Jeg vet at blant annet AVG har en lei tendens til å blokkere nedlastede filer. Hvis du har avinstallert et antivirus-program, så er det noen tilfeller som krever at man laster ned en removal-tool fra samme produsent. Bare si i fra hvis det er noe mer du lurer på. Mvh Faller Tusen takk for hjelpen =) Det hjalp med AVG removal tool ja! så problemet er løst! Mvh T_esse 1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Bra det løste seg T_esse Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå