Gå til innhold

Kamptråd: Reading - Liverpool.

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun seier er akseptabelt.

Bekreftet lag: Reina, Enrique, Johnson, Carragher, Agger, Lucas, Henderson, Gerrard, Sturridge, Suarez, Coutinho. Benk: Jones, Assaidi, Downing, Coates, Suso, Shelvey, Skrtel.

Må si jeg liker laget :) . Både Henderson og Sturridge :D .

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Får inderlig håpe at Johnson kan ta seg sammen. Downing har faktisk vært god i det siste, så Sturridge får vise at han kan finne tilbake til formen han hadde de første kampene etter signeringen.

Tipper 2-0-seier.

Lenke til kommentar

Får inderlig håpe at Johnson kan ta seg sammen. Downing har faktisk vært god i det siste, så Sturridge får vise at han kan finne tilbake til formen han hadde de første kampene etter signeringen.

Tipper 2-0-seier.

GloJo er litt på bærtur for tida. Når det ikke funker helt for han, så ser det litt dumt ut. En får satse på at det kommer et mål eller to til Liverpool, de har fortjent det syns jeg.

Lenke til kommentar

Det er faen tute meg utrolig at han klarer å holde nullen nå. Det var en periode for noen år siden da alle keepere som spilte på Anfield syntes å spille sin livs kamp Tror Reading-keeperen har en god dag på jobben, men vent til neste uke når han gjør et par kanonbrølere. Jeg har talt!

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...