Gå til innhold

Apple gjort iPhone 3G ubrukelig?

Leo_

Anbefalte innlegg

Junior har lenge hatt min gamle iPhone 3G og kost seg masse med det. Den hadde opprinnelig hørt til mora hans og var synka til hennes konto. I dag tenkte jeg å oppdatere så langt det lot seg gjøre, og flytte den over på min konto, slik at jeg kunne legge til apps osv. Syntes det hørtes lurt ut, ha litt oversikt..

Det ser ut til å ha skjært seg KRAFTIG. Etter å ha oppdatert OS og flyttet den over på min konto fungerer omentrent ingenting lenger. Jeg får ikke lagt inn appene som var der fra før fordi OS nå er for gammelt til de nye versonene, og når jeg da heller ikke har tilgang til de gamle versonene av programmene vil jo det i praksis si at oppdateringen har gjort telefonen HELT UBRUKELIG?

Håper noen forstår dette bedre enn meg, for nå er junior bortimot utrøstelig fordi pappa har ødelagt iPhonen hans... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er vel at utviklerene som lager apps har lagt inn nye funksjoner i appene, funksjoner som ikke lenger er støttet av iphone 3gs, derfor vil du ikke kunne få installert disse.

Du kan sikkerhetskopiere iphonen din selvom du har apps som du ikke har kjøpt.

Kanskje du bare skal jailbreake telefonen, så få tak i spillene du vil ha igjen? :)

Lenke til kommentar

Det ble IOS6-look-alike og jailbreake. Gamle 3Gen er 3eeeg, men har fått mye nytt stæsj. Har ikke fått inn alt knotten savna enda, men nå ser det ikke helsvart ut i alle fall. Det burde definitivt vært et eget arkiv med siste verson av apps til siste tilgjengelig OS. Synes det er kynisk å ta vekk muligheten til å kjøre programmer som er betalt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...