Windoge Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Finnes det gode alternativer til Google Play på nettbrett? Mange anbefalte Amazon Store, men den fungerer visstnok ikke i Norge. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hæ? på "nettbrett? Om du har et android nettbrett er det nok ikke så mange alternativer Skulle kjøpt iPad i steden Endret 13. april 2013 av Zepticon Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Hæ? på "nettbrett? Om du har et android nettbrett er det nok ikke så mange alternativer Skulle kjøpt iPad i steden iPad er uaktuelt, selv om jeg ikke er særlig stor fan av Google Play. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Vell, alternativet er som du sier Amazon, og de fungerer jo ikke skikkelig i Norge. Men det gjør heller ikke Google Play. Det du kan/må gjøre er å skaffe deg en vpn eller proxytjeneste som gir deg tilgang til det amerikanske markedet. Endret 13. april 2013 av Zepticon Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hva er galt med Google Play? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Hva er galt med Google Play? Nettbrettet mitt får ikke opp alle appene med CyanogenMOD. Eneste alternativet så langt er å laste ned .apk manuelt via nettsider. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Nettbrettet mitt får ikke opp alle appene med CyanogenMOD. Eneste alternativet så langt er å laste ned .apk manuelt via nettsider. Jeg kjører CM på Nexus 10 og Nexus 4.. Har ikke lagt merke til at applikasjoner ikke dukker opp. Som utvikler kan du ikke velge å skjule applikasjonene dine for CM-enheter.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Jeg kjører CM på Nexus 10 og Nexus 4.. Har ikke lagt merke til at applikasjoner ikke dukker opp. Som utvikler kan du ikke velge å skjule applikasjonene dine for CM-enheter.. Sliter allikevel med å få frem flere programmer på Google Play. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Eller, jeg finner programmene om jeg leter, men da får jeg opp at programmet ikke støtter min versjon av Android, som er 4.0.4. Programmene funker fint om jeg laster de ned manuelt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Eller, jeg finner programmene om jeg leter, men da får jeg opp at programmet ikke støtter min versjon av Android, som er 4.0.4. Programmene funker fint om jeg laster de ned manuelt. Hvis du kjører CM, hvorfor har du ikke oppdatert til 10.1 og fått Android 4.2.2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå