xcvbnmollll Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hei! Jeg lager et statusark i excel på jobb. vi har kvoter og gjennomført side ved side, og jeg ønsker at når kvoten er nådd, skal begge cellene bli grønne. Tror dette skal gå an, men usikker på hvordan. noen som vet? jobber i excel 2010 Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 På Hjem-kategorien så har du en gruppe som heter Stiler. Der har du et valg som heter Betinget formatering. Når du har markert de cellene du ønsker skal bli grønne f.eks. når de er større enn en viss verdi eller er lik en verdi, så kan du trykke på Betinget formatering og velge nær sagt hvilke betingelser du ønsker og hvilke format du ønsker cellen skal bli. bertie Lenke til kommentar
xcvbnmollll Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Tusen takk, da er jeg hvertfall litt på vei! Men det jeg vil er at begge cellene forblir hvite helt til nålet er nådd, og at begge endres til grønne da, som vist på bildet under. går det an? Lenke til kommentar
xcvbnmollll Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Jeg fant det ut nå! valgte dupliserte verdier. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå