TheseusLoL Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hei, sølte eplejuice på mitt CMStorm trigger. Noen her som har noen tips for å rense det? begynner å bli litt lei av sticky keys:p Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hei, sølte eplejuice på mitt CMStorm trigger. Noen her som har noen tips for å rense det? begynner å bli litt lei av sticky keys:p "eplejuice" = sperm? Ja, har hørt at det blir mye sticky keys av det Lenke til kommentar
TheseusLoL Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Det skal være GODT gjort å få sperm i switchene på tastaturet:p. Men nei, det er snakk om ekte eplejuice. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Begynn å pelle ut knappene og hiv de i en bøtte med vann og litt såpe(Grønnsåpe har funket bra for meg). Så setter du deg ned med en boks q-tips og ønsket renseprodukt(Vann med litt såpe, eventuelt alkohol) og begynn å vaske til du ikke gidder mer. Etter det tørker du av knappene så godt du klarer og legger dem over natta på et varmt badegulv el. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå