Majiinfreddy Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hei, Er på leting etter en serie som gikk på NRK engang på 90-tallet. Mener å huske at den var på Engelsk og den gikk litt etter barne-tv kl 18.00 - så en ungdomserie. Når det kommer til handlingen husker jeg heller lite, men mener at den var satt litt i framtiden. Minner meg utrolig om nazi-tyskland av en eller annen grunn hvor jeg ser for meg en jente som står inne i en "dusj" med noen "rør" inne i kroppen som da minner meg om et gasskammer. Den da unge jeg synes denne var ganske skummel om det er til hjelp. Ser for meg plottet er noe som; Ond kar i framtiden tar over mennesker med å få denne væsken \ gassen inne i dem via disse .. dusjene.. for så bli på "laget" til denne personen. De andre ungdommene skal da hjelpe vennene sine og "verden". Håper noen kan hjelpe ! Takk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Kjenner meg ikke igjen i selve handlingen, men siden du sier den gikk etter barne-tv, kan det være at denne gikk i forbindelse med ungdomsprogrammet "Midt i Smørøyet"? Husker de hadde en del ungdomsserier. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Den iriterende følelsen av å ikke huske et navn! The girl from tomorrow? 1 Lenke til kommentar
Majiinfreddy Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Den iriterende følelsen av å ikke huske et navn! The girl from tomorrow? You sir, Wins the internet! Tusen takk :D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå