KatrinaS Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Hei. Har nå i det siste begynt å få litt frys på skjermen, og lyden kommer i en slik skurrelyd imens. Det har gått knirkefint inntil nå. Dette er forferdelig plagsomt, og utholdelig å spille de gangene det dukker opp. Skjer iblant under videoer, og om jeg har mye på om gangen. Når det først begynner, skjer det en gang i sekundet for en lengre stund, og selv på skrivebordet blir det umulig å flytte musa framover da den bare hakker. Det er ingen problemer med vifter og kjøling da den eneste komponenten som har nådd 64 grader, er prosessoren. Det er ikke mye heller. Lurer nå veldig på hva dette er, og vil gjerne få noen råd/tips Alle drivere er forresten oppdatert, og jeg har overklokket skjermkortet. Men det har nok ikke noe med det å gjøre for jeg har gradvis og forsiktig justert kortet til stock-hastighet. Det går over ved restart, men komemr igjen om jeg ser en tyngre video, eller iblant i spill også. Går som regel over i perioder. Edit: Det er ikke en lyd i pcen, men fra høytalere (lyden spraker) Endret 13. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Jeg har fikset problemet, da var det ikke nødvendig med den hjelpen jeg ikke fikk alikevel := Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå