Arodem Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Det lovpriste pek-og-klikk-spillet Gemini Rue troner høyt denne måneden. Les hele saken Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 "Vakkert er det nok ikke, men sjangerveteraner vil kanskje omfavne den pikselerte stilen som minner mest om noe fra begynnelsen av nittitallet." Hva? Beauty is in the eye of the beholder sier bare jeg. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Vakkert er det nok ikke Er vel månedens dummeste utsagn. Forøvrig ikke bare latterlig, men fullstendig latterlig at et av de beste spillene som har kommet ut de siste årene uansett plattform får 8, når man ser så ufattelig mange elendige mobilspill får 9, med mindre kontrollene er fullstendig på jordet i iOs-versjonen, noe det ikke står et ord om. Man kan i alle fall ikke begynne å snakke om at mobilspill har en egen skala lenger etter dette, og jeg forventer nesten å se noen mobilspill på lista når årets beste spill skal oppsummeres. Endret 13. april 2013 av radiohodet Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Gemini Rue er veldig bra. Er ikke ofte jeg gidder å fullføre et adventure spill, men dette hadde en utrolig bra story og en orginal twist på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå