nordemoniac Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Har lenge sett etter muligheten til å spille spill fra min gaming-PC (Beistet) til min HTPC. Jeg ønsker ikke å ha en råkraftig HTPC i stua. Jeg hadde det før, og det gikk forsåvidt greit, men jeg spilte i mindre enn 5% av bruken, derfor ble det veldig overkill, og har nå en liten solid state HTPC. Ingen vifter, intet bråk. Uansett, har sett på løsninger som Stream My Games etc, men det er mye penger involvert om en vil ha høyeste oppløsning. Nå ser jeg at et open source alternativ er like rundt hjørnet. Gaming Anywhere. Er det noen som har hørt om denne tidligere? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Er nå lansert. Regner med jeg skal prøve denne i de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Har du fått testet? Fungerer det? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Har bare fått testet med små enkle spill, men ja, det fungerer Håper de får litt bedre klient/server programvare etterhvert med bedre GUI. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Si fra når du får testet med noe krevende spill da. Er ute etter en lignende løsning selv Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Kainy fungerer forholdsvis greit også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå