Ham&Cheese Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hei, jeg har funnet ut at jeg trenger ny mobil. Eller, ikke ''trenger'', men vil ha... Så, nå er jeg stappfull med penger, og jeg vil ha det aller beste på markedet, så jeg slipper å kjøpe ny etter noen måneder. Jeg spiller en del på telefonen. Jeg vil helst at spill som Modern Combat 4 kjører lagfritt. Jeg bestemte meg først for en HTC One, (når den kommer) men jeg kom på Lumia 920'en. Lumiaen har ikke like bra specs som HTC One, men har sin egen fargestil. Jeg liker spesielt trådløs lading pga at jeg er sløv med å lade telefonen... Jeg er åpne til alle forslag, men en ting må jeg si - Jeg hater plast på telefoner. Så vil helst ha litt metall. Takk. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) 920 er definitivt IKKE metall men kjennes like (mer) solid ut som min siste htc i aluminium... Metall eller ikke, den kjører både Asphalt 7 og modern Combat 4 uten antydning til lagging Endret 13. april 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 920 er definitivt IKKE metall men kjennes like (mer) solid ut som min siste htc i aluminium... Metall eller ikke, den kjører både Asphalt 7 og modern Combat 4 uten antydning til lagging Anbefaler du den, i forhold til andre (f.eks Nexus 4)? En annen ting er apputvalget, men ser ut til å bli bedre. Nå venter jeg bare på Six Guns... Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Nexus har jeg ikke prøvd, så kan ikke sammenligne. Men personlig foretrekker jeg WP8 fremfor Android, ios og BB. Synes Lumia 920 er en flott mobil og den klart beste jeg har hatt. Kan fint anbefale den, men alle har sine egne preferanser når det gjelder mobil så det en liker passer kanskje ikke for andre Du kan jo lese litt på WpCentral.com for å sjekke litt mer. Ser ut som apper har blitt bedre og flere kommer. Kan ikke si jeg savner noen, bortsett fra app fra Verisure... Nokias egne apper er også ganske fantastiske, Photo Beamer, levende bilde, smart photo, spill av på, drive, maps... Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Nexus har jeg ikke prøvd, så kan ikke sammenligne. Men personlig foretrekker jeg WP8 fremfor Android, ios og BB. Synes Lumia 920 er en flott mobil og den klart beste jeg har hatt. Kan fint anbefale den, men alle har sine egne preferanser når det gjelder mobil så det en liker passer kanskje ikke for andre Du kan jo lese litt på WpCentral.com for å sjekke litt mer. Ser ut som apper har blitt bedre og flere kommer. Kan ikke si jeg savner noen, bortsett fra app fra Verisure... Nokias egne apper er også ganske fantastiske, Photo Beamer, levende bilde, smart photo, spill av på, drive, maps... Lumiaen har jo fristet meg lenge, WP8 også, så det er nok mulig det blir valget. Takk for svar, TNP Endret 13. april 2013 av The NoPro Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Her er en anmeldelse av spillet på WMpoweruser... http://wmpoweruser.com/review-modern-combat-4/#more-92121 Også en kommentar om 920 vs. Nexus 7 (kommentarfeltet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå