Kurt Lekanger Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Svar riktig på tre spørsmål for å delta.Konkurranse: Vinn hodetelefoner med støydemping Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Må si at disse ser lekre ut asså! Ja takk! 1 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Spørsmål 3 har to korrekte svar. 1 Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ligner ganske mye på et par hundgamle hørselvern jeg har liggende i kjellern Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg vinner aldri disse konkurransene... Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg vinner aldri disse konkurransene... Ikke jeg heller... Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Spørsmål 3 har to korrekte svar. Kommer litt an på hvordan man tolker spørsmålet. De fleste blåtann headset/phones har som standard det ene alternativet. Men ser hva du mener, skal bli interessant å se hva de setter som riktig svar i morgen etter trekning. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Kommer litt an på hvordan man tolker spørsmålet. De fleste blåtann headset/phones har som standard det ene alternativet. Men ser hva du mener, skal bli interessant å se hva de setter som riktig svar i morgen etter trekning. De rettet det faktisk. Spørsmålet var først "Hva heter teknologien som gir bedre lyd via Bluetooth?" Og både A2DP og Apt-X gir bedre lyd via bluetooth. Med presiseringen de la til er sprøsmålet ok med tanke på at omtrent alle headsett har A2DP mens svært få har Apt-X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg