gunnar453 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hei. Jeg har endel pdf filer som er blitt lagret med veldig korte mulige filnavn, max 20 bokstaver eller noe, 8.3 etc. Uansett kan jeg endre på en enkel måte? Vil at filene skal ha long filename. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Altså en fil heter forkor~1.pdf og du vil at den skal hete For kort navn dette her.pdf? Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 nja, problemet er at jeg bare har 10-15 mulige tegn i filen og jeg vil ha mer enn 30. Kan rett og slett ikke skrive lengre filnavn. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 nja, problemet er at jeg bare har 10-15 mulige tegn i filen og jeg vil ha mer enn 30. Kan rett og slett ikke skrive lengre filnavn. Hva mener du da egentlig? Nekter dataen deg å skrive lengre filnavn enn 30 tegn? Eller hva er egentlig problemet? For det skal jo bare være å høyreklikke på filen i utforsker for å så skrive nøyaktig det du ønsker som filnavn. Har du prøvd dette? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Nøyaktig hvor mange tegn har du? Se her for en liste over filsystem og maksimal lengde på filnavn. Hvilket filsystem bruker du og hvilket program er det du lagrer filen i? 10-15 er langt fra nøyaktig nok. Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Dene ene filen har 47 tegn, trenger flere, 10-15 var kanskje litt underdrivelse Dataen nekter meg å skrive flere ja. Jeg har den lagret i windows 7 NTFS men har det fra en annen plass, kan være de er lagret i noe annet... Endret 19. april 2013 av gunnar453 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Dataen nekter meg å skrive flere ja. Nekter den deg å skrive fler enn 47 tegn eller får du ikke lagt på flere tegn på noen av filene, inkludert de som bare har f.eks. 20 tegn i filnavnet? …og med "dataen" mener du da Windows Explorer, eller et annet program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå