Skismøring Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Savner en serie som E.R. Begynt noe slikt i det siste? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Monday Mornings som dessverre bare ser ut til å vare en sesong er ganske bra. Noe av det beste innen medisinske dramaer siden Chicago Hope og ER. Alfred Molina, Ving Rhames, Jamie Bamber (fra BSG) o.s.v. i rollene. Veldig god serie. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Tusen takk. Den var helt ukjent for meg. Ser kjempebra ut ja. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Monday Mornings som dessverre bare ser ut til å vare en sesong er ganske bra. sikker? enig at den er bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 sikker? enig at den er bra. Ser veldig ut til det ja. An announcement that there will be no second season of David E. Kelley’s Monday Mornings is just a matter of time. The medical drama opened with underwhelming 1.34 million viewers and ended its freshman run at the same level, with the finale drawing 1.37 million. Boston’s Finest has been averaging around 1 million viewers. http://www.deadline.com/2013/04/tnt-series-dallas-southland-bostons-finest-monday-mornings-end-winter-runs-with-their-fate-undecided/#more-474153 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 det var veldig synd, likte serien godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg likte den selv godt, men jeg har ikke fått tid til å se mer enn de 2 første episodene. Skal se resten snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå