Skismøring Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Har vært noe jeg har gledet meg til å laste ned hver uke, men nå er det lenge siden ny episode har kommet. Har forsøkt google, men finner ikke ut av når neste sesong starter. Kan du hjelpe meg? Endret 14. april 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Pawn Stars er fortsatt i sesong 6, og to nye episoder vises i USA 16 og 17.april. Finner ikke ut helt hvorfor det har vært en måned siden siste episoder, men 16 og 17 vises det i alle fall to nye. Og de er også en del av sesong 6. Les mer her... Ellers er dette et genialt program, en serie jeg synes er morsom å følge med på. Så venter i spenning jeg også. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Takk skal du ha. Ikke lenge til nye episode altså. Gleder meg! Edit: Kom ikke noe i dag. Må være reprise av en episode sendt tidligere. :/ Endret 17. april 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) I forumet på IMDB for Pawn Stars er det linket til en artikkel hos CNN hvor det står at det er tegnet kontrakt for fire nye sesonger. Nå er det bare å vente på sesong syv. Er en som skriver at sesong 7, 8 og 9 er allerede filmet. Endret 26. april 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Tviler vel på at de har filmet så mange sesonger. Om du følger med på sesong 6 så er mye av den filmet nå i 2013, De har jo julefeiring i en episode, og de fleste etter dem er filmet i 2013. De referer bl.a til lanseringen av et TV spill som var nå i 2013. Tviler vel på at de får noe mer enn en til to episoder på en dag med filming, og vi er jo bare i april. Så tre sesonger filmet på den korte tiden... nei. Men morsomt at det blir tre nye sesonger da. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Skjønner. Ja, la alle nye episoder komme til oss. Endret 26. april 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå