theobvious Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei! Så det begynte med at jeg bare satt helt vanlig å surfa litt på internett, så skulle jeg spille litt world of tanks så etter jeg hadde starta det hørte jeg plutselig h70ien min starte og bråke som et helvete. Jeg sjekka gradene og de lå oppi i 80? jeg er helt sikker på at h70 sitter orgentlig på for har hatt 3570ken min i 30 c. Jeg får heller ikke skrudd ned viftene hvorfor ikke? Det hovedkortet jeg har er et msi gd-55 og skjemkortet er så langt et gtx 550 mens kjøleren er en h70 med sånn ekstra stille vifter som dem sier. Prosessoren er en i5 3570k den er ikke overclokket nå var det for noen dager siden men trengte det ikke så skrudde det av. Noen som vet hva som skjer? eller som er galt? Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvor gammel er pc'en? om den er mer en to år gammel og ikke kjølepasta er bytter burde dette gjøres. Det kan også være ansamling av støv mellom ribbene, har du renset disse? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Jeg satt inn h70 i forje uke...... srry for at jeg ikke skrev det samme med cpuen Hvor gammel er pc'en? om den er mer en to år gammel og ikke kjølepasta er bytter burde dette gjøres. Det kan også være ansamling av støv mellom ribbene, har du renset disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå