Tor r Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Helleren. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Her er nok mange som har vært Tor. Var selv der i fjor sommer og mener at undertøyet hang der da også. Helt enig med du sier her , bra bilde av en kjent plass.Syntes selve fjorden er en spennende del av krigshistorien. Jøssing ble så vidt jeg har forstått navnet på en " god" Norman. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Her har jeg vært også. Artig å se bilde fra deg fra et sted jeg også kjenner, hvordan du tolker og behandler bildet. Kjenner litt igjen den varme gode brun eller gylne tonen fra flere av dine bilder, noe som jeg etter å ha sett dette kanskje vil kalle din signatur i positiv forstand. Det hele er vakkert med farger , lys og detaljer. Artig at du har fått med deg litt av veien der oppe også Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Her er nok mange som har vært Tor. Var selv der i fjor sommer og mener at undertøyet hang der da også. Helt enig med du sier her , bra bilde av en kjent plass.Syntes selve fjorden er en spennende del av krigshistorien. Jøssing ble så vidt jeg har forstått navnet på en " god" Norman. Takk Jarle,kjener til litt av krigshistorien herfra imponerende.godt noe får henge i fred som undertøyet her. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Her har jeg vært også. Artig å se bilde fra deg fra et sted jeg også kjenner, hvordan du tolker og behandler bildet. Kjenner litt igjen den varme gode brun eller gylne tonen fra flere av dine bilder, noe som jeg etter å ha sett dette kanskje vil kalle din signatur i positiv forstand. Det hele er vakkert med farger , lys og detaljer. Artig at du har fått med deg litt av veien der oppe også Takk for tilbakemelding,kjekt du liker den gylne tonen,det er ikke bevist,men går vel i eg liker bildene så. Flott !! Takk Fint bilde Takk Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Føler meg ganske historieløs nå som jeg må innrømme at jeg ikke aner noenting om denne plassen, men fotografiet er uansett veldig bra. Det gjør seg godt med den lille himmelflekken som kommer til syne. Forøvrig et meget fascinerende sted å bygge hus. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Føler meg ganske historieløs nå som jeg må innrømme at jeg ikke aner noenting om denne plassen, men fotografiet er uansett veldig bra. Det gjør seg godt med den lille himmelflekken som kommer til syne. Forøvrig et meget fascinerende sted å bygge hus. http://www.dalanefolke.museum.no/anlegg/helleren/ Her kan du lese litt kort og lettlest. Takk for tilbakemelding på bilde,og so du skriver,bilde er teknisk noe av det beste er har av naturbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg