bossaborg Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei. enten så har jeg veldig mye ulykke med mobiler ellers så er jeg bare ikke den smarteste. Jeg har en samsung galaxy s2 som jeg bruker til jobb, men i dag helt plutseli skruvde den seg av og jeg klarer ikke å få den på. Har puttet i laderen(og prøvd flere ladere), tatt ut batteriet og prøvd andre batteri som hører til samme verson, jeg har latt mobilen stå på lading i hele dag men den nekter fortsatt og skruve seg på, noen som vet hvordan jeg kan få den på? ) Ogsåå har jeg en slik samsung galaxy y, som er min tlf nr 3, jeg skulle bytte simkort i dag og det kom opp ''angi kontrollnøkkel for nettverkslås'' aner ikke hva det er men har prøvd 2 forskjellige ''koder'' meeen det funker ikke, noen som vet hva jeg skal taste inn ? ) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Kan ikke svare deg på den første, men det andre spørsmålet ditt om "kontrollnøkkel for nettverkslås" betyr at telefonen er operatørlåst. Du har satt in et SIM fra en annen leverandør enn det den ble kjøpt med, og før det vil fungere må du taste inn operatørlåskoden. Lenke til kommentar
have a nice day Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Kan ikke svare deg på den første, men det andre spørsmålet ditt om "kontrollnøkkel for nettverkslås" betyr at telefonen er operatørlåst. Du har satt in et SIM fra en annen leverandør enn det den ble kjøpt med, og før det vil fungere må du taste inn operatørlåskoden. men hvor står den "opratørlåskoden" hen da?, please svar fort, haster. Endret 19. mars 2017 av have a nice day Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Den får du av operatøren din. Telenor, Telia... osv. Antakelig finner du den på "Mine sider" eller under kundeservice eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå