Hagforce Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er det helt umulig på Android å streame til DLNA eller Airplay? Det går via visse apper, men tenker på å streame lyd fra feks Wimp. Har prøvd 100 apper, ingenting funker. På eplebokser funker det som fjell, blir gal! Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvis jeg har skjønt riktig så er Miracast redningen. Men det er opp til produsentene å implementere, og det er i dag bare en håndfull håndsett som støtter det. Det skal sies at jeg ikke har testet det, og at jeg ikke vet hvor godt det fungerer. Men med en Xperia Z i lomma er det fare for at jeg kommer til å teste det i løpet av våren... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Fungerer Miracast med DLNA utstyr, eller må man vente på at TVer forsterkere etc også skal støtte dette? Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Miracast fungerer bare med Miracast så du må ha noe til å ta i mot, enten et adapter eller en Miracast-kompatibel forsterker/tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå