suuhoo Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Hei Fikk mitt logitech g35 i dag meget fornøyd med passform å alt det der, men det jeg ikke er fornøyd med er hvor høyt det spiller. Vurdere akkurat her å nå og sende inn headsettetr pga lav i forhold til mitt gamle. Er det noen triks for og få det til å spille høyere? Før hadde jeg corsair 1500 meget godt headsett til det falt i bakken. Endret 12. april 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Vet ikke helt om det hjelper så mye men jeg fikk mye mer ut av hodetelefonene mine ved kjøp av lydkort med usb som gjorde at lyden ble mye bedre, Mikrofonen ble bedre/klarere og volumet kunne skru`s høyere + at jeg fikk mange flere "funksjoner" og velge mellom med tanke på hva man gjør. Spiller/film/musikk/voice chat osv. Dette kortet kosta 250 kroner på komplett men dette er ett års tid siden men regner med at de fleste lydkort gjør det samme i dag til samme pris Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Har ikke G35 USB-tilkobling? I så fall vil ikke et nytt lydkort kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå