Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Når er musklene overdimensjonert?

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trener styrke 3 ganger i uken, og etter et par måneder har jeg fått betydelig større muskler og er blir sinnsykt sterk. Men jeg begynner å lure på om jeg skal roe litt ned, og heller satse litt mer på kondisjonstrening for å bli kvitt litt overflateflesk :p

Jeg er 173cm høy og bicepsen min er for eksempel 40 cm i omkrets, begynner dette å bli for stort? Hvor stor bør resten av musklene være? Vil jo ikke bli for svær heller :p

Litt mer info, jeg veier ca 85 kg, og eier ikke et gram fett på armer, lår og legger. Ellers har jeg litt mer fett på overkroppen, men det er sakte men sikkert på vei bort :)

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 173cm høy og bicepsen min er for eksempel 40 cm i omkrets, begynner dette å bli for stort? Hvor stor bør resten av musklene være? Vil jo ikke bli for svær heller :p

Vel, jeg har ca. 40cm uten å trene styrke, så for meg så er det ikke særlig stort.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Steike ka tilbakemeldinge d blei her plutselig :p Må si eg e imponert over at dere fant den andre posten min også :)

Skal prøve å svare hver enkelt her :)

no-squats-or-deadlifts-dont-want-to-get-too-big.jpg

Det tror jeg ikke noe på.

Nja, er nesten sant da, klarer ikke klype tak i noe flesk dersom jeg strammer musklan på de plassan ;)

Vel, jeg har ca. 40cm uten å trene styrke, så for meg så er det ikke særlig stort.

Regner med du har større kropp en meg, eller jobber med et tungt yrke, ellers så må du fortelle hemmeligheten til hvordan du holder musklene slik! :)

Stalker :)

Du er definitivt overdimensjonert, ro ned styrketreningen!!

Hmmmmm, lukter en smule ironi? :p

*knis*

K9zz F9zz :p

I just lol'ed!

Me 2 :p

Etter tilbakemeldingene her ser jeg ingen grunn til å roe ned treningen riktig enda. Men er det nån som vet når jeg bør begynne å begrense meg? Eventuelt går det ann å bli sterkere uten å bygge så sinnsykt mye muskler?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...