Liquidkey Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Billig straffe i fra en corner som aldri skulle vært, selvmål og offsidemål. Good game. Soleklar straffe. Bitterheten din er forresten prisløs. Endret 13. april 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Føffan! Måtte sette meg i bilen etter straffen. Ble smått sjokkert når jeg sjekket VG Live nå. Sinnsvakt viktig trepoenger, nå er det bare å krysse fingrene på at Chelsea og/eller Spurs driter på leggene. Vi skal ha topp fire nå! Soleklar straffe. Jess, og vi ble snytt for en tidligere i kampen. Fullt fortjent. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Billig straffe i fra en corner som aldri skulle vært, selvmål og offsidemål. Good game. Ble snytt for en straffe som vi skulle hatt når Walcott ble felt og straffen på corneren er også rimelig klar. Er selvmål "juks" også nå? Giroud ville ha scoret den uansett. Offsidemålet er dumt selvfølgelig, men kampen var allerede over på det tidspunktet. Endret 13. april 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Billig straffe i fra en corner som aldri skulle vært Straffen er grei, men det skulle nok aldri ha vært corner, så du får den. selvmål Det ble ikke selvmål, Giroud fikk kreditert scoringen. Oppbygningen før målet var så vakker og så godt gjort av Chamberlain at den scoringen var fortjent. og offsidemål En liten offside der ja, men hvor mange ganger skjer ikke det i løpet av en serierunde? Assistentdommere er ikke perfekte de heller. Dessuten var scoringen fin og fortjent. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Soleklar straffe. Bitterheten din er forresten prisløs. Like prisløs som bitterheten deres da vi var heldige å slo dere. Men vi kunne ihvertfall innrømme det. Ble snytt for en straffe som vi skulle hatt når Walcott ble felt og straffen på corneren er også rimelig klar. Er selvmål "juks" også nå? Giroud ville ha scoret den uansett. Offsidemålet er dumt selvfølgelig, men kampen var allerede over på det tidspunktet. Da Walcott ikke kom seg rundt den ene spilleren? Aldri straffe. Hvor sier jeg at dere har jukset? Straffen er grei, men det skulle nok aldri ha vært corner, så du får den. Det ble ikke selvmål, Giroud fikk kreditert scoringen. Oppbygningen før målet var så vakker og så godt gjort av Chamberlain at den scoringen var fortjent. En liten offside der ja, men hvor mange ganger skjer ikke det i løpet av en serierunde? Assistentdommere er ikke perfekte de heller. Dessuten var scoringen fin og fortjent. Straffen var billig, men ikke nødvendigvis feil. Sånne ting skjer hver eneste kamp, men ignoreres som regel. Sto selvmål hvor jeg så den, og det så veldig slik ut og. Lag er heldige og kommer seg unna med poeng de ikke skulle hatt, ja. Og det gjorde dere idag. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Frisparket til Norwich såg også billig ut. Uansett vant Arsenal fullt fortjent, heldig eller ikke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Like prisløs som bitterheten deres da vi var heldige å slo dere. Men vi kunne ihvertfall innrømme det. Da Walcott ikke kom seg rundt den ene spilleren? Aldri straffe. Hvor sier jeg at dere har jukset? Straffen var billig, men ikke nødvendigvis feil. Sånne ting skjer hver eneste kamp, men ignoreres som regel. Sto selvmål hvor jeg så den, og det så veldig slik ut og. Lag er heldige og kommer seg unna med poeng de ikke skulle hatt, ja. Og det gjorde dere idag. Enig angående situasjonen med Walcott. Ikke straffe. Hva har selvmåls-diskusjonen med noe som helst å gjøre? Et nydelig angrep, der Giroud var høyst delaktig. Om han var sist på ballen eller ikke spiller liten rolle, da det ikke hadde blitt mål hvis han ikke var på rett sted til rett tid. Forklar gjerne hvorfor du mener straffen er billig. Reglene er vel klare på de situasjonene, selv om det har blitt mer og mer akseptert? Har sett situasjonen gang på gang nå, og står fast på at dette er en krystallklar straffe. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Straffen er vel rimelig klar.. 3 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Billig straffe i fra en corner som aldri skulle vært, selvmål og offsidemål. Good game. Riktig straffe fra feilaktig corner, Giroud-mål og offsidemål. Dårlig game. Kan legge til at Norwich sitt frispark som ledet til deres mål var feilaktig dømt. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvor ble det av Benbjo? Han ga jo opp topp fire her i midten av andreomgang. Er du i live enda? 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Håper fortsatt på å se Podolski som spiss eller hengende bak spissen. Det skuddbeinet og de avslutningsegenskapene hans er alt for viktige til å bli misbrukt på kanten. 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Håper fortsatt på å se Podolski som spiss eller hengende bak spissen. Det skuddbeinet og de avslutningsegenskapene hans er alt for viktige til å bli misbrukt på kanten. Eller misbrukt på benken. Blir meget skuffet hvis jeg ikke ser ham i startelleveren mot Everton. 2 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ble det tilslutt Giroud mål?? I så fall hans "første viktige mål" for klubben. Uansett god innsats av ham på det siste målet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ble det tilslutt Giroud mål?? I så fall hans "første viktige mål" for klubben. Uansett god innsats av ham på det siste målet. Første viktige mål? Giroud har jo nesten bare puttet viktige mål. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Første viktige mål? Giroud har jo nesten bare puttet viktige mål. Det eneste virkelig viktige målet han har puttet tidligere denne sesongen er målet hans mot West Ham, og kanskje noen av målene mot lag fra lavere divisjoner i de ulike cupene. Likevel er dette nærmest forventet av en spiss for Arsenal. Vet at han også puttet mot Liverpool, men han klarte ikke å score den avgjørende sjansen rett før slutt. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvor ble det av Benbjo? Han ga jo opp topp fire her i midten av andreomgang. Er du i live enda? Var på Ullevål. Postet også en melding etter kampslutt Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Var på Ullevål. Postet også en melding etter kampslutt Hehe, sammen med meg? Var også på Ullevål, forresten en bortkastet tur! Møkkakampen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hehe, sammen med meg? Var også på Ullevål, forresten en bortkastet tur! Møkkakampen. Med deg og vel 9000 andre :-P Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Var på Ullevål. Postet også en melding etter kampslutt Godkjent. Måtte bare sjekke. Vet jo aldri hva du kan finne på når Norwich går opp i ledelsen og du har annonsert at vi havner utenfor topp fire. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nå.... Han er såpass vandt med å ta grovt feil at det var hvertfall ikke eg bekymret for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå