Gå til innhold

Kjøpe Gamer PC


Anbefalte innlegg

Har du noen kilder på dette som viser hva du faktisk tjener på å gå høyere enn 1600 MHz?

 

Årh, husker ikkje akkurat kilden. Men mener at http://www.youtube.c...er/razethew0rld påstod at det er bedre å gå for mer Mhz, når forskjell på latency er liten. Alt i alt, har det sikkert forferdelig lite å si. 8 GB holder vertfall i massevis.

 

Tynt, men velger å stole på dem.

 

Edit: Fant noen benchs.

 

39737.png

39740.png

39741.png

Endret av Eslu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8 GB-RAM holder også i massevis for gaming. Skal du rendre filmer etc. så er det alltids greit med 16 GB.

 

Du sier 8 GB holder i massevis, men etter det jeg har forstått vil trådstarter ha en PC som holder seg godt i lengre tid, da vil jeg ikke si at 8 GB holder i massevis for som regel øker kravet for RAM hvert eneste år. Som i dagens spill er som regel kravet 4 GB RAM, men i morgen dagens spill f.eks Battlefield 4 er kravet 8 GB.

Endret av danniboy123
Lenke til kommentar

Du sier 8 GB holder i massevis, men etter det jeg har forstått vil trådstarter ha en PC som holder seg godt i lengre tid, da vil jeg ikke si at 8 GB holder i massevis for som regel øker kravet for RAM hvert eneste år. Som i dagens spill er som regel kravet 4 GB RAM, men i morgen dagens spill f.eks Battlefield 4 er kravet 8 GB.

8 GB er nok helt brukbart i et par år til. Og hvis du bare kjøper to brikker med RAM, vil du jo kunne ha muligheten for å utvide. Er kanskje ikke så mye vits i å lage seg et skikkelig entusiast sett med RAM-brikker, tror DDR-4 standaren dukker opp snart...;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...