Eslu Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Har du noen kilder på dette som viser hva du faktisk tjener på å gå høyere enn 1600 MHz? Årh, husker ikkje akkurat kilden. Men mener at http://www.youtube.c...er/razethew0rld påstod at det er bedre å gå for mer Mhz, når forskjell på latency er liten. Alt i alt, har det sikkert forferdelig lite å si. 8 GB holder vertfall i massevis. Tynt, men velger å stole på dem. Edit: Fant noen benchs. Endret 14. april 2013 av Eslu Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Sikkert noen her på forumet som kan hjelpe deg å sette det sammen. Kommer nok litt Ann på hvor du bor Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) 8 GB-RAM holder også i massevis for gaming. Skal du rendre filmer etc. så er det alltids greit med 16 GB. Du sier 8 GB holder i massevis, men etter det jeg har forstått vil trådstarter ha en PC som holder seg godt i lengre tid, da vil jeg ikke si at 8 GB holder i massevis for som regel øker kravet for RAM hvert eneste år. Som i dagens spill er som regel kravet 4 GB RAM, men i morgen dagens spill f.eks Battlefield 4 er kravet 8 GB. Endret 15. april 2013 av danniboy123 Lenke til kommentar
wassup Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Du sier 8 GB holder i massevis, men etter det jeg har forstått vil trådstarter ha en PC som holder seg godt i lengre tid, da vil jeg ikke si at 8 GB holder i massevis for som regel øker kravet for RAM hvert eneste år. Som i dagens spill er som regel kravet 4 GB RAM, men i morgen dagens spill f.eks Battlefield 4 er kravet 8 GB. 8 GB er nok helt brukbart i et par år til. Og hvis du bare kjøper to brikker med RAM, vil du jo kunne ha muligheten for å utvide. Er kanskje ikke så mye vits i å lage seg et skikkelig entusiast sett med RAM-brikker, tror DDR-4 standaren dukker opp snart... 1 Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Utgangspunktet så er jeg ute etter en PC som varer en stund uten at jeg vil bytte ut noen komponenter for å "henge" med utviklingen (godt vant til konsoller der). Tenkte å legge inn en bestilling på PC'en idag, så tar gjerne imot flere tips basert på Titan-pakken til Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå