Håvard Fossen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Telenor arena får en saftig oppgradering.Bygger rått mobilnett for Justin Bieber Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Trudde Telenor aldri hadde noko gratis tilbod. Endret 12. april 2013 av PosteMonopolet 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hørte dette på radio her igår. Og her må man bare rose telenor. Utrolig bra at de gjør dette, uavhengig av hva man tenker om Bieber og fansen. Sikkert litt gøy for Telenor å vise litt muskler også. Viser hvem som er sjefen! 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Haha, skulle gjerne vært flue på veggen på styremøtene til Telenor, når de diskuterer sin største utfordring; Beliebers. 7 Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Trudde Telenor aldri hadde noko gratis tilbod. De tjener nok flesk på Bieber konserten. Den holdes som sagt i Telenor Arena 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Da har vi løst det ene problemet. Men hva gjør vi når 20.000+ jenter skal tisse samtidig? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 De tjener nok flesk på Bieber konserten. Den holdes som sagt i Telenor Arena Nå eier ikke Telenor noe av Telenor Arena, de har bare kjøpt navnerettigheten. Det er Euforum Holding AS, et selskap eid av Kjell Ulrichsen m/familie som eier anlegget. Men det er jo uansett god markedføring for Telenor 2 Lenke til kommentar
DanBS Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Telenor har sine feil de også, men totalt sett er de vel best i Norge Lenke til kommentar
Populært innlegg Lionel_Luthor Skrevet 13. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2013 Må bare få overtalt bieber til å kjøre fra sør-norge til nord, så spørs det ikke om de hadde oppgradert vei standarden i Norge i forveien av besøket. Men bra gjort av Telenor. 10 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Håper Justin Bieber kommer til et sted nær hytta mi, og har med seg fansen. Det er visst det som skal til for å få utbygd 4G, tydeligvis. Begynner å bli lei av EDGE nå. 4 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 20gb per time hoeres ikke så fryktelig imponerende ut. under 6mb/s ~ 50 noe mbit/s. Jeg lastet akkurat ned med 3mb/s via mobilen min jeg, brukte da vel halvparten av båndbredda? Tenker meg det kan bli litt vanskelig å ringe mor som venter utenfor når 200 jenter bestemt seg for å filme justin bieber å legge det opp på facebook samtidelig. Herregud, er det fortsatt den der "babybabybaby" plagen som jentene går for å se? Begynner dne ikke å bli litt gammel nå? 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 VG melder allerede nå sliter nettet på Fornebu. Lykke til sier jeg bare. Spår kræsj i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Her har forskere på Simula-senteret gjort faktiske målinger på hva som skjedde med mobilnettet under konserten. - NetCom sitt nett knelte under hele konserten. - Telenor sitt nett hadde betydelige problemer, men det gikk bedre en med NetCom. http://simula.no/department/netsys/projects/rn/bieber-fikk-mobilnettene-til-a-knele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg