fasst Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Var ute etter å lage meg et oppsett til en mindre fotobag når jeg er ute å reiser. D7100 + egnede objektiver. Har fra før 18-200 VR, 70-300 VR og 35mm f/1.8G men kan ikke drasse på alt, Jeg fant Nikon AF-S DX 18-55/3,5-5,6 G VR på en/flere nettbutikker. Den billigste til kr. 387,- Forstår ikke helt hvorfor akkurat dette objektivet er så "grisebillig", nesten 1/4 av prisen i Norge, Japan Foto, kr 1395,- Er det noe jeg overser her? Ikke samme objektiv? Link til 387,- Link til 1395,- Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det blir frakt og moms, da. Det er uansett et objektiv som svært få kjøper separat, og jeg ser egentlig ikke grunnen til å kjøpe det heller når du har det du har fra før av. Jeg ville heller vurdert å pælme ut 18-200 og heller kjøpe en 16-85 VR. Lenke til kommentar
fasst Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Det blir frakt og moms, da. Det er uansett et objektiv som svært få kjøper separat, og jeg ser egentlig ikke grunnen til å kjøpe det heller når du har det du har fra før av. Jeg ville heller vurdert å pælme ut 18-200 og heller kjøpe en 16-85 VR. Skal titte nærmere på forslaget ditt, ca. kr. 1000,- i forskjell fra norsk pris. Frakt etc. er ikke noe problem i dette tilfellet. De leverer på døren "hjemme" i Moskva for kr. 63,-. Fyller ut og stempler t.o.m. garantikortet før de drar. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Av superzoomene du har så er 18-200mm fortsatt den beste i klassen, og har savnet den fra tid til annen etter at gikk over til FF nettopp pga fleksibiliten en slik gir spesielt på tur. Har nettopp lagt ut min for salg da den ikke har vært i bruk på ca 2 år. http://www.techradar.com/news/photography-video-capture/cameras/best-superzoom-for-nikon-dslrs-8-tested-1066305/10#articleContent Lenke til kommentar
fasst Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Av superzoomene du har så er 18-200mm fortsatt den beste i klassen, og har savnet den fra tid til annen etter at gikk over til FF nettopp pga fleksibiliten en slik gir spesielt på tur. Har nettopp lagt ut min for salg da den ikke har vært i bruk på ca 2 år. Ja, det er som oftest den som er på kamera når jeg er på farten. 70-300 i mindre grad, mest på og ved sjøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå