drvcd Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Bestilt varer fra komplett noen ganger og er stort sett fornøyd. En ting irriterer meg og det er leveringstid.Hver gang jeg har bestilt tas ordren raskt ut til plukkliste slik at den ikke kan endres, og ordren blir stående på "plukkliste" i en evighet(føles sånn i hvertfall ) Har i dag tidlig lagt inn bestilling og som vanlig raskt til plukkliste, men der er det stopp.Tror ingen "plukker" og pakker før i morgen.Når jeg har bestemt meg for å kjøpe noe (gjerne hardware) vil jeg ha det NÅ og liker ikke vente på postgang etc.Her har Itbutikken klart å tilfredstille meg MEGET bra og jeg har som regel fått varene på døren innen 40! timer(tipper de har "litt" kunder å betjene de og) Komplett kunne vært raskere ved levering.Er dette tilfeldig eller er det gjennomgående? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har aldrit hatt et slikt problem med komplett. Får somregel varene 2 dager etter bestilling, så jeg er meget fornøyd med leveringen........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå