NeEeO Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hallo, jeg kjøpte en såkalt "Replacement AC adapter" slik det såtr på laderen ihvertfall, fra Ebay. Jeg prøvde å finne en lader som ikke utgjorde noen fare for meg, derfor valgte jeg denne laderen. Jeg vet ikke om den er sikker, men grunnen til at jeg vqalgte den var fordi den hadde forskjellige merkinger. Det så veldig proffosjonelt ut da. Den er merket av : Men så stusset jeg på noe som svar skrevet på laderen: " Warning 1. The device will not cause any harmful interfence 2.The device can accept exoteric interferfence, including the one that may cause undesired operation. " Hva skal det bety? Kvaliteten på laderen er "billig", kjøpte jo den for tross alt 100 lappen om ikke mindre. Link(http://www.ebay.com/itm/250711564111?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649) Er den trygg?Like trygg som de originale laderne? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvor mange volt skal pcen din tåle da? Hvis den pcen din skal ha 65v tror jeg ikke det er noe farlig Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 jeg vet ikke helt hvor mye den skal ha, men laderen min har et input på : 100-240V 12.2A 50/60Hz Output: 19V -.-.-. 3.42A Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Og hva er grunnen til at du ikke valgte en originallader? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 jeg fikk kjøpt denne laderen for 80kr, original ville jo kostet 500 minst. Denne fungerer ihvertfall Men lurer på om den er sikker. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Den advarselen er bare en standardadvarsel om at laderen ikke skal lage elektrisk støy som kan forstyrre tv-signaler, mobiler og anna elektronmisk utstyr, og at laderen skal tåle å bli utsatt for slik støy selv. M.a.o. er advarselen positiv. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 jeg fikk kjøpt denne laderen for 80kr, original ville jo kostet 500 minst. Denne fungerer ihvertfall Men lurer på om den er sikker. Og hvis du fortsatt har reklamasjonsrett eller fabrikkgaranti, men bruker uoriginal lader kan du risikere at garantien ikke gjelder hvis det oppstår en feil med laptopen... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Og hvis du fortsatt har reklamasjonsrett eller fabrikkgaranti, men bruker uoriginal lader kan du risikere at garantien ikke gjelder hvis det oppstår en feil med laptopen... 3-4 år gammel pc ... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 3-4 år gammel pc ... Man har 5 års reklamasjonsrett på en PC kjøpt i Norge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå