Postkassestativ Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 må ha større bil, så jeg har sett på en omega cd 2,5 v6 aut 1994. forbruk å sånt driter jeg i. jeg lurer på om det er noe jeg må se etter på motor og drivverk. bilen har gått langt (370000) men har hatt overhaling på motor på 240000. jeg får den for 5000 med årsavgift. han som har den sender den på eu, så jeg får se hvilke feil som må ordnes. han kan også selge den ferdi til 10000. sorry for mangel på storbokstaver Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ingen dårlig bil dette. Dvs sjekk automaten, at den girer som den skal. Ellers er det tut&kjør, iallfall til den prisen Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 må vel dra å prøvekjøre da, å se hva pkk sier Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Selvfølgelig en million ting som kan gå i stykker på en så gammel bil, men dette er ganske solid vare, generelt. Stort sett er det manglende stell og/eller manglende antirustbehandling som dreper gamle Omegaer. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Pass på at registerreima er byttet når den skal. 4 år eller 60 000 km Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 har av erfaring funnet ut at når man kjøper en så gammel bil, så må man koste på noen kroner i begynnelsen for at den skal holde en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå