Gå til innhold

Stjålet fra bibliotek - dekkes ikke av forsikring

Anbefalte innlegg

Det kan også nevnes at verdisakene mine ikke var satt fra seg alene, men de var overvåket av en annen student, men var så konsentrert og satt noen meter unna, så den forsvant raskt.

HVorfor finner jeg det pussig at du nevner det først etter å ha blitt kjølhalet for manglende tilsyn?

Alastor: avtalt tilsyn vil som regel kunne medføre dekning, men en annen random student noen meter unna syns ikke jeg tilfredstiller kravene til å opptre aktsomt. Dog - etter å ha lest denne tråden to ganger, ene som bærbar pc og så som iphone, så klør jeg meg i hodet over noe:

Hvorfor gå til steget å avtale tilsyn over en gjenstand du med enkle grep kan ha i jakke med deg eller lomme - jeg antar du ikke var naken på biblioteket? Handlingsalternativene dine synes å være obvious bedre enn be noen student om å se, også vel vitende om at han var så konsentrert at han neppe fulgte med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"HVorfor finner jeg det pussig at du nevner det først etter å ha blitt kjølhalet for manglende tilsyn?"

Fordi det var i mine øyne ikke ikke hva saken grunnet i. Jeg hadde fått et avslag på grunn av "åstedet". Ikke tilsyn. Det var helt irrelevant, fordi verdisakene hadde tilsyn. Og det var både iPhone og laptop som ble stjålet.

Lenke til kommentar

Du er for dum i mine øyne. (Sorry, klarte ikke la være.) Legge iphonen på pulten i stedet for pulten, endre innlegget i ettertid og bytte ut en gjenstand med en annen, nekte å svare på hvem som "passet" på sakene dine (mao. sannsynligvi en tilfeldig student, og generelt dumme seg ut her i tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...