sector Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Prøver å legge inn en logo på en facebookside som bakgrunnsbilde. Logoen er i png-format. Det som skjer er at eg bare kan se deler av logoen, siden den ikke forandrer seg slik at den passer til bakgrunnen. Hva kan en gjøre slik at hele logoen vises? Endret 12. april 2013 av sector Lenke til kommentar
PokemonLuv Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Prøv .jpeg eller .jpg format. Virker alltid i nettlesere, og laster mye raskere også. Bare åpne .png bildet i Paint, deretter "Lagre som..." fra menyen og velg .jpg som bildeformat. Endret 12. april 2013 av PokemonLuv Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Du må ha den etter målene som facebook ønsker at du skal ha. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Har logoen i jpeg og allerede, men hva gjør jeg for å forandre på målene? Lenke til kommentar
PokemonLuv Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Har logoen i jpeg og allerede, men hva gjør jeg for å forandre på målene? Ok det kan man også gjøre i Paint. Bare åpne bildet i Paint og forandre bredden (width) til 850px, og høyden (height) til 315px som BigJaffa viser, og lagre endringene. Endret 12. april 2013 av PokemonLuv Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Hvilket program kan en bruke i en Mac? Lenke til kommentar
PokemonLuv Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Hvilket program kan en bruke i en Mac? Vet ikke har ikke Mac, men er vel noe som heter iPhoto og der man kan endre størrelse tror jeg. Hvis ikke kan du prøve http://pixlr.com/ og velg Open Pixlr Editor (Advanced) det er helt gratis det også. Endret 12. april 2013 av PokemonLuv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Prøver å legge inn en logo på en facebookside som bakgrunnsbilde. Logoen er i png-format. Det som skjer er at eg bare kan se deler av logoen, siden den ikke forandrer seg slik at den passer til bakgrunnen. Hva kan en gjøre slik at hele logoen vises? Vil absolutt anbefale å bruke PNG for "logoer". PNG er en av de beste fil typene for bilder som inneholder tekst på nett. Og tror de som sier at det har med designet, å at det må være like stort som facebook sier har et poeng. Endret 12. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå