V. Haugen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 På Diskusjon.no snakkes det om både nettlinjer, Android-menyer, Akams "Aprilfest", en utleierkonflikt og sjekking.Forum: Her er ukens høydepunkter fra forumet Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 her vil jeg si at redaksjon gjør en dårlig vurdering ved å velge ut "sjekkebloggen". Den er skrevet som reklame for tjenesten denne brukeren driver, det er veldig få kommentar på bloggen og brukeren ble nylig registrert på forumet. Dette er rein tekstreklame slik jeg ser det. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 her vil jeg si at redaksjon gjør en dårlig vurdering ved å velge ut "sjekkebloggen". Den er skrevet som reklame for tjenesten denne brukeren driver, det er veldig få kommentar på bloggen og brukeren ble nylig registrert på forumet. Dette er rein tekstreklame slik jeg ser det. Enig, pompøst oppgulp. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Enig, pompøst oppgulp. Notert! Send gjerne tips til [email protected] hvis dere har tips til aktuelle forumtråder. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 her vil jeg si at redaksjon gjør en dårlig vurdering ved å velge ut "sjekkebloggen". Den er skrevet som reklame for tjenesten denne brukeren driver, det er veldig få kommentar på bloggen og brukeren ble nylig registrert på forumet.Dette er rein tekstreklame slik jeg ser det. Jeg likte faktisk denne posten, selvom det er reklame. Det er mange gode tips for en som meg som har litt dårlig selvtillit. Har allerede bestemt meg for å være tøff. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 ... Har allerede bestemt meg for å være tøff. You can do it syns slike poster og det han der brukeren skriver lover mye og enda mer bare du betaller... For meg er det slankepiller for hjernen og selvtilliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå