Heika98 Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Vet ikke om dette er rette plassen for dette spørsmålet, men jeg prøver her. Jeg fikk Assassin's Creed 3 med mitt GTX 660 skjermkort. Jeg gikk til nettsida og fikk koden for å laste med fra Ubisoft sin nettside. Så når jeg går på nettsida finner jeg ikke ut hvor jeg skal skrive inn koden for å laste ned spillet. Noen dom vet hvor jeg finner det? Siden jeg fikk link til var denne http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/home/ThemeID.8605700/ccRef.en_IE Kan noen være så snille og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Hei. Kjøpte også et nvidia skjermkort for ikke alt for lenge siden. Først gikk jeg inn på nVidia sine nettsider og aktiverte koden som sto på kupongen som fulgte med skjermkortet. Deretter fikk jeg en kode av nVidia som måtte oppgis til ubisoft. Mener å huske at man putter spillet i handlevogna på uplay-butikken og oppgir koden man fikk fra nvidia sin hjemmeside. da koster spillet kr 0,- og må lastes ned gjennom uPlay. Håper det var forståelig forklart. Ganske tungvindt og omstendelig. Hadde vært bedre med steam-nøkel, men man skal vel ikke klage over et gratis spill Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Ja synes det er en veldig rar måte å gi gratis spill. Synes de kunne laga en ting som man bare skriver koden inn i så finner den spillet. Så kunne de linket til det. Jeg prøver det du sa. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Hei. Kjøpte også et nvidia skjermkort for ikke alt for lenge siden. Først gikk jeg inn på nVidia sine nettsider og aktiverte koden som sto på kupongen som fulgte med skjermkortet. Deretter fikk jeg en kode av nVidia som måtte oppgis til ubisoft. Mener å huske at man putter spillet i handlevogna på uplay-butikken og oppgir koden man fikk fra nvidia sin hjemmeside. da koster spillet kr 0,- og må lastes ned gjennom uPlay. Håper det var forståelig forklart. Ganske tungvindt og omstendelig. Hadde vært bedre med steam-nøkel, men man skal vel ikke klage over et gratis spill Nei, det ser ikke ut til å være slik. Andre ideer. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Dama mi har samme problemet. Tror ikke hun har fått fiksa det enda. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Prøv denne: http://shop.ubi.com/...hoppingCartPage Skriv inn reklamekode og se hva summen blir... er ganske sikker på at det var noe slikt jeg gjorde. edit: mulig luinken ikke funker... prøv denne i såfall: http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/productID.247038400. Endret 12. april 2013 av Lambern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Det er denne versjonen man får gratis viss jeg ikke husker feil: http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/ThemeID.8605700/productID.247038400/Assassins_Creed%C2%AE_III_-_Special_Edition.html Endret 12. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 12. april 2013 Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Jepp. var den jeg prøvde å linke til. Faila der gitt. Legg den i kurven, skriv inn koden og den koster kr 0. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2013 Funker ikke hos meg. Mulig jeg har skrevet koden feil. Jeg får prøve igjen. Lenke til kommentar
labbus Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Fikk med 3 spill på mitt 670 kort for en uke siden. 2 av spillene lastet jeg ned og funka greit. Med Assassin's Creed 3 gikk det i vasken. Var pga av svitchet over på en annen side fra nettet og når jeg skulle gå tilbake fikk jeg ikke tilgang. Saken er at en får kun EN kjans til å laste ned, noe som trist. Burde fulgt med en cd-plate. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 13. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Fikk med 3 spill på mitt 670 kort for en uke siden. 2 av spillene lastet jeg ned og funka greit. Med Assassin's Creed 3 gikk det i vasken. Var pga av svitchet over på en annen side fra nettet og når jeg skulle gå tilbake fikk jeg ikke tilgang. Saken er at en får kun EN kjans til å laste ned, noe som trist. Burde fulgt med en cd-plate. Jeg skulle laste ned, men ble opptatt av noe annet under veis. For noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå