FiskePinna Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 "Hallmark r0x0s f0xes aaal night!" Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 "Hallmark r0x0s f0xes aaal night!" Hehe det holder med en gang. Hallmark : Filmer for de som søker innhold. :-? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Alt. #1 Hallmark - Kanalen for de over 60 Alt. #2 Hallmark, fordi du fortjener det.... (Er den brukt??) Alt. #3 Hallmark - Kanalen du ser på under reklamene på TV3 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Beklager bump'n... Men jeg må seriøst få slått de på jobben Vi har også en annen internt konkuranse, den går på kundebehandler og hvordan man handterer forskjellige situasjoner, trur jeg vinner den ! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Til kl 14.00 skal slagordet leveres inn. Så jeg håper på et skipper tak fra HW gjengen slik at jeg har en del valg. Kan forresten oppsumere hva vi har fått fra Hallmark gjennom årene: *Lysende nøkkelring *tøffler *skjerf *lue ??? Er noe som mangler :o Kan ikke bare å rundt i skjerf, lue, tøffler og vifte rundt med en lysende nøkkelring... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Til kl 14.00 skal slagordet leveres inn. Så jeg håper på et skipper tak fra HW gjengen slik at jeg har en del valg. Kan forresten oppsumere hva vi har fått fra Hallmark gjennom årene: *Lysende nøkkelring *tøffler *skjerf *lue ??? Er noe som mangler :o Kan ikke bare å rundt i skjerf, lue, tøffler og vifte rundt med en lysende nøkkelring... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ingen som støtter en fattig mann med å få seg et Digital Kamera ?? Trenger slagord på Norsk for Hallmark.. Detta klarer der Hallmark - Kortet som gjør mer inntrykk en det som er skrevet der. PS: Jeg har bare sett kort ifra dem. Har tilogmed laget embalasje til dem i sommer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hallmark - Kanalen for deg som liker Van Damme-filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå