.Xavier. Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Heisann! Sitter nå med et Titan kort og 3 BenQ skjermer som jeg tenkte å kjøre i nvidia surround oppsett! Problemet mitt er at jeg ikke får noen mulighet til å velge 5760x1050 oppløsning, jeg får maksimalt lov til å velge 3850x740. To av skjermene er samme type mens den siste er en nyere type. To av skjermene er satt opp på DVI og siste med HDMI. Noen som har noen ideer hvorfor jeg ikke får lov til å velge høyere oppløsning? Takker for svar! Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er det til spilling? og evt til hvilket spill? Om det er til et spill kan det hende det ikke støtter mer?, så lenge alle skjermene kan kjøre samme oppløsning skal ikke det være noe problem med å kjøre Sorround med forskjellige skjermer. Lenke til kommentar
Citroable Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvis jeg ikke husker feil, så må du bruke en displayport? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Kjører en Titan med 1 LED-TV på HDMI og 2 stk. monitorer på DVI med en samlet desktop på 5440x1080. LED-TVen er satt til litt lavere oppløsning pga. lesbarhet i nettleser fra sofakroken. Det fungerer her ihvertfall. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Problemet er egentlig generelt, får ikke mulighet til å velge høyere i nvidia kontroll panel, derav får jeg heller ikke lov til å velge høyere i spill. Displayport ja, er dette noe du konkret vet eller noe du tror? For da må jeg kjøpe en omformer antageligvis, litt kjedelig å kjøpe det dersom det ikke er det.. Takk for svar så langt! Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Displayport skal ikke være nødvendig, jeg kjører 2 på DVI og 1 på HDMI med 5760x1080. Dette blir den satt til automatisk. Har du nyeste driveren? Ser egentlig ikke noe grunn til at den ikke skulle kunne settes til den oppløsningen du ønsker. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Har 314.22 Som skal være den nyeste. Har prøvd med andre kabler også uten noen forskjell Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Så vidt jeg vet er nvidia veldig kresne på at det er 3 like skjermer. Kan muligebs være det. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Du sier dette er generellt, altså på desktop også, utenfor spill. Er det mulig at du har valgt en veldig høy oppløsning for å dekke bredden, men egentlig burde valgt å strekke den normale desktoppen ut over de andre skjermene? Oppløsning på hver skjerm kan settes individuellt etter at de er tatt i bruk sånn, og innstillingene for hver skjerm velger du etter å klikke på aktuell skjerm i kontrollpanelet. Mulig jeg sier noe åpenbart her nå, just covering all bases Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Skjønte ikke helt hva du prøvde å si der men nå så kjøres hver av skjermene på 1920x1080 uten at Surround configuration er huket av i Nvidia kontrollpanel. Når jeg huker av denne er da jeg kun får lov til å ha 3850x740. Jeg har lest noen steder at andre lager custom screen resolution inne i nvidia kontrollpanel etter de har satt opp men denne knappen er grå hos meg, altså jeg får ikke lov til å trykke på den. Men noe som er litt merkelig er at nvidia setter alle skjermene til 75 hertz etter jeg enabler Surround.. jeg får heller ikke lov til å sette denne ned til 60 Hertz.. Endret 15. april 2013 av .Xavier. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Har fortsatt ikke funnet ut av dette.. noen andre kloke hoder der ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå