hurdava Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hei! Er det noen som vet når vi her i Norge får muligheten til å laste ned nye Facebook Home? Vet at den er tilgjengelig for nedlastning i USA fra og med i dag (12. april). Har ikke funnet noen informasjon om når den kommer til andre land, og lurer derfor på om noen her inne vet noe mer... Lenke til kommentar
@knekten Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fikk den i går kveld, og som det Facebookludderet jeg er, liker jeg løsningen :-) Har lagt ut link på min Twitter @knekten hvor den kan lastes ned for de som ikke bor i USA . Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Fikk den i går kveld, og som det Facebookludderet jeg er, liker jeg løsningen :-) Har lagt ut link på min Twitter @knekten hvor den kan lastes ned for de som ikke bor i USA . Hva med å legge den ut her også? Har nemlig ikke en Twitterkonto... Lenke til kommentar
@knekten Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hva med å legge den ut her også? Har nemlig ikke en Twitterkonto... Nå ligger den i Facebook home tråden :-) Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Nå ligger den i Facebook home tråden :-) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå