Joachim_F Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Skyt og skap i ShootMania Storm. Les hele saken Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Må ha Guacamelee! Anmeldelsene er jævla positive. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 anbefaler alle shootmania, action og adrenalinfylt spill! Trenger flere i Norge som spiller. Kom på Injection Gaming Elite serveren og spill med oss Om noen vil joine Shootmania laget vårt så er alle hjertelig velkommen hos Injection Gaming Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 At det går ann å ødelegge et navn så mye. Motorcross Madness? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 World of Glue er noe av det beste jeg har spilt noensinne! Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 World of Glue er noe av det beste jeg har spilt noensinne! Ja, lenge siden jeg har ledd så godt av et spill. 30 Flights of Loathing var også veldig festlig. Lenke til kommentar
HoppeH Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Shootmania er et knall spill, håper det øker i popularitet! Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Shit, ShootMania må jo testes! Gjør ikke meg noe om det forblir en nisje, lenge siden vi har hatt et spill av denne typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå