-alias- Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Hei Jeg får ikke til å motta MMS på Samsung Xcover. Har abb. fra OneCall og på sidene deres er det en generell beskrivelse av hvordan dette settes opp for smarttelefoner. Problemet er at framgangsmåten ikke stemmer med menyene/valgene på min telefon. Min telefon spesielt finnes ikke i deres manuelle oppsett. OneCall har heller ingen tilgang til nedlasting av konfigurasjon for MMS slik som Telenor har. Har også sjekket sidene hos Samsung, og der er det ingen hjelp å finne. Så hvis noen kan hjelpe her vil jeg bli svært takknemlig. Hele betegnelsen for min telefon er: Samsung Galaxy Xcover GT-S5690 OS er Android 2.3 -alias- Endret 12. april 2013 av -alias- Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvis jeg var deg ville jeg bare bytta den i iPhone... Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Takk for svar, men Apple sine produkter holder jeg meg langt unna. Problemet løste seg ved at jeg fant fram til et automatisk oppsett hos OneCall. -alias- Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvis jeg var deg ville jeg bare bytta den i iPhone... 5år? 1 Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 5år? Nei, Apple fanboy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå